A little bit of my week #6

zondag, januari 19, 2014

♥ Lekker appelsapje en een donut.
Sweet appel juice and a donut.

♥ Ik heb wel een ander boek gekocht waar Astronomie(sterrenkunde) in zit. Het heet Sciencia. Het gaat over Scheikunde, Wiskunde, Natuurkunde, Biologie en Astronomie. Ik vond het wel interessant ;)
 I did buy another book with Astronomie(about stars) in it. It's calles Sciencia. It's about Science, Mathematics, Physics, Biology and Astronomy. I thought it was interesting ;)
♥ Mijn favoriete shampoo van Guhl was in de sale. Wel fijn, want Guhl is best wel duur.
♡ My favorite shampoo from Guhl was in sale. Very nice, because Guhl is quite expensive.

♥ Ik kwam dit boekje tegen over de sterren. Alhoewel ik het heel erg interessant vond heb ik hem niet gekocht. 
 I came across this book about the stars. However I found it really interesting, I didn't buy it.
♥ Lekker in bad met een Lush bath bomb. Hij zag eruit als een meteoriet, en hij gaf echt een afschuwelijke kleur. Alhoewel hij wel lekker rook.
A delicious bath with a Lush bath bomb. He looked like a meteorite, and he gave a awful color. However, he smelled good.

♥ Ook heb ik deze foto al een tijdje op mijn mobiel staan, maar nooit gepost. Ik had Gossip Girl afgekeken. Daarmee bedoel ik de laatste aflevering van het laatste seizoen. Het was echt raar om er na zoveel jaar afscheid van te moeten nemen.
 I also had this photo on my phone for a long time, but I never post it. I finished Gossip girl. And with that I mean, I watched the last episode of the last season. It was really weird to stop watching it after all these years.
♥ Ik wou eigenlijk weer een boek kopen, niet gedaan. Ik heb de laatste tijd al teveel boeken gekocht.
I wanted to buy this book, but I didn't. I already bought to much books lately.

♥ Ook heb ik de webcam van mijn nieuwe laptop uitgetest. Hahaha, ja.. Zeg maar niks :)
I also tested my new webcam from my new laptop. Hehehe, yeh.. Don't say anything :)

1 opmerking :

  1. Leuke foto's! Die laatste is echt grappig hahaha!

    PS: doe jij al mee aan mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen