A little bit of my week #7

zondag, januari 26, 2014

♥ Een lekker gezonde smoothie (gemaakt met de magic bullet) + muziek. Can it get any better? Het is een smoothie met peer, kiwi en banaan! Echt heel gezond.
A delicious healthy smoothie (made with the magic bullet) + music. Can it get any better? It's made with pear, kiwi and banana! Really healthy.

♥ The walking dead kijken met thee. The walking dead is echt geweldig btw! Ik ben nu bij seizoen 2. Het is alleen wel heel jammer dat er maar zo weinig afleveringen zijn per seizoen.
 Watching the walking dead with tea. The walking dead is fucking awesome btw! Right now I'm at season 2. Although it's to bad that there are not that much episodes in one season.
♥ Lekkere hapjes tijdens het oppassen :) Ik moest deze week op vrijdag en zaterdagavond oppassen. Het is zaterdagavond op het moment dat ik dit typ. 
Delicious snacks during babysitting :) I had to babysit friday and saturdaynight. It's saturdaynight when I'm typing this.

♥ Disney marathon met lieve vriendinnetje Marielle. Ik heb de laatste tijd echt al heel erg veel dinsey films gekeken. Dadelijk word het een obsessie?! Ik heb zelfs een playlist met allemaal disney liedjes op mijn telefoon.
 Disney marathon with sweat friend Marielle. I've seen a lot disney films lately. Maybe it's becoming a obsession?! I even have a playlist with Disney songs on my phone.
♥ Na het oppassen (rond half 12) vrijdagavond gingen we nog even langs de mac drive. Ik verging van de honger. Nee, maar ik had wel honger.
After babysitting (around 11:30 PM) fridaynight we went through the mac drive. I starved. No, I wasn't but I was hungry.

♥ Lekker een tosti tussen wedstrijden door. 
 A delecious sandwich between two games.
♥ ...
♡ ...

♥ Na het zemmen een lekker softijse. Het was heel koud, ik had net gedoucht en het regende. En ik stond met een ijsje. Maarja, maakt niet uit. Was super lekker!
After swimming a sweet soft ice cream. It was really cold, I just showered and it was raining. And I stood there, whit a ice cream. Super delicioud!

1 opmerking :