Another lens and Homeland

woensdag, januari 08, 2014


He! Ik heb een andere lens op mijn camera zitten en ik vind het effect dat hij geeft echt heel erg mooi. Ook ben ik echt fan geworden van de 'slaap lekker' thee van pickwick. Het helpt me echt te relaxen voordat ik naar bed ga.
Ik, mijn moeder en mijn vader zijn nu de serie Homeland aan het kijken. Echt heel gaaf. Het gaat over een soldaat die na 8 jaar gevangen te zijn geweest door de al qaida terugkomt naar huis. Nu ging het rond dat er een Amerikaanse soldaat overgelopen was naar de al qaida, en zou dat nou net die soldaat zijn? Het is echt een aanrader om te kijken, je moet op het begin even doorkomen maar daarna is het echt geweldig!
 
Hey! I have another lens on my camera and I think the effect that he gives is really beautiful. I also  became really addicted to the 'good night' tea from Pickwick. It really helps to relax me before I go to bed.
Mom, dad and I are watching the series Homeland right now. Really awesome. It's about a soldier who have been captured by al Qaeda for 8 years, and than he comes home. It came out that an American soldier had joined to al Qaeda, and would it be that soldier? I highly recommend it to watch, you have to start slow, but after a while it becomes really great!

2 opmerkingen :