Back from #MBFWA

zondag, januari 26, 2014

Het was echt geweldig bij Amsterdam Fashion week! Ik spotte een paar bekende mensen, waaronder Fred van Leer. Was wel gaaf om hem een keer in het echt te zien. Ook was de show echt prachtig. Anders. Maar echt anders prachtig. Ik heb veel inspiratie opgedaan van de mensen die er rondliepen. Zoveel stijl in een grote ruimte. Het was echt super. Ik ga zeker terug :) Ik vertel jullie meer de komende dagen en er komt een filmpje! Nog een fijne avond.

It was really fun at Amsterdam Fashion Week! I saw a few famous people along the way, including Fred van Leer. Was cool to see him in real life. The show was also very lovely. Different. But a really beautiful different. I've got a lot of inspiration from the people who were walking around there. So much style in one, large space. It was really awesome. I'm comming back :) I'll tell you more about it in the next few days and there will be a video! Have a nice evening.

1 opmerking :

  1. Lijkt me echt gaaf om een keer mee te maken. Je hebt trouwens een keileuke outfit aan. Ben benieuwd naar het filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen