Galaxy cat

maandag, januari 13, 2014

Vandaag heb ik letterlijk vanaf het moment dat ik thuis kwam, kaartjes gemaakt voor het leren. Het duurde echt té lang! Maar nu ik ze af heb kan ik relaxen. Het is deze week proefwerkweek dus ik leer weer wat meer dan normaal. Ook heb ik de nieuwe vogue binnen en heb die lekker gelezen met een home-made kwarktaartje. Ik ga vanavond Frozen kijken denk ik. Die film lijkt me eigenlijk wel leuk. Nou, ik spreek jullie nog wel!

Literally from the moment I came home, I made ​​cards to learn. It took very much time! But now that I finished it, I can relax. It's trial week so I'm learning a little more than usual. I also got the new vogue and I've read it with a home-made pie. I'm going to watch Frozen tonight, I think. That film looks fun. Well, I'll speak to you later!

1 opmerking :

  1. Succes met leren! Frozen is echt een hele leuke film haha. Leuke foto's! (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen