I won Amsterdam Fashion week Tickets!

dinsdag, januari 21, 2014

Hadden jullie van de Vodafone giveaway gehoord? Die ene waarbij je fashion week kaartjes kon winnen? Ik heb kaartjes gewonnen! Ik ben zo happy! Ik heb altijd al een keer een fashion week mee willen maken. En nu kan dat, FRONTROW!! Ik werd echt gek. Zo gaaf! Ik moest dit gewoon even delen met jullie. Het is aankomende Zondag al, ik kan niet wachten!

Did you heard about the Vodafone giveaway? The one where you could win tickets for Amsterdam fashion week, and I won tickets! I'm so happy! I've always wanted to go to a Fashionweek. And now I am, FRONTROW! I went really crazy. So cool! I just had to share this moment with you. It's upcoming Sunday already, I can not wait!

4 opmerkingen :

  1. Wow, mag ik even jaloers zijn?! Front row nog wel, veel plezier! En we verwachten natuurlijk wel foto's op je blog he, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah dankjewel voor deze lieve reactie! En tuurlijk! Ik ga heel veel foto's maken :D

      Verwijderen
  2. Gaaf! Echt leuk dat je naar de Fashion week gaat. Ben nu al benieuwd naar je blog;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat gaaf dat je frontrow kaartjes heb! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen