Let's go out for swimming

donderdag, januari 23, 2014


Ik en Gaia gaan dadelijk zwemmen! Ik heb er echt heel erg veel zin in, en dat het heel erg goed voor je conditie is maakt het nóg leuker. Zwemmen is echt geweldig, alhoewel ik als kluns, nog wel eens in de kramp schiet :( Maar daar heb ik het voor over!
Ook heb ik mijn laptop terug. Over dat geluid hebben ze niks meer kunnen vinden, maar ik heb er ook niet meer zoveel last van, gelukkig. Een fijne avond allemaal! We hoeven nog maar één dagje tot het weekend, yes we can!

Gaia and I are going to swim tonight! I'm really excited and it's very good for your condition too, that makes it even more fun. Swimming is really great, although I (my clumsy self)sometimes get cramps: But it's worth it! 
I also have my laptop back. They haven't found anything about that weird sound, but I also don't suffer as much as before, happily. Have a good evening you all! We've only need to go through one day until we have weekend, yes we can!

3 opmerkingen :

  1. Ik ben zo jaloers op jou haar! Er zit echt een heel mooie slag in en het is zo lang! Mijn haar is van nature heel stijl, dat vind ik jammer.
    Leuk blousje trouwens!

    x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt :) Ik vind stijl haar ook heel mooi hoor!

      Verwijderen
  2. Mooie foto's en lekker eten. Hopelijk was zwemmen leuk!! Fijn weekend...Amsterdam Fashion Week!

    BeantwoordenVerwijderen