McDonalds & rekjesjacht

zaterdag, januari 18, 2014


Ik ben al een tijdje opzoek naar een kledingrek en gister had ik er een gevonden, maar die bleef niet staan. We hadden hem teruggebracht en gingen vandaag naar de Ikea om er een te halen. Uiteindelijk zijn we geslaagd! Ik laat jullie nog wel een keer foto's zien.

I've been looking for a clothes rack and yesterday I had found one, but that one couldn't stand straight. We brought him back and went to Ikea to get another one . Eventually we succeeded! I'll show the rack later.
Ook gingen we daarna eten halen van de McDonalds. Heel lekker.
Ook heb ik vandaag een Disney marathon gehad, echt heerlijk al die films! Ik kan er geen genoeg van krijgen.

We also went to the McDonalds to get food. Delicious. 
I also had a Disney marathon today, so nice all those movies! I can not get enough.

2 opmerkingen :

  1. Ik zoek ook al heel lang een goed kledingrek. Ben benieuwd naar die van jou! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan met alle foto's!

    BeantwoordenVerwijderen