Mijn kledingrek + Tips!

maandag, januari 20, 2014

Hier is 'ie dan; mijn nieuwe kledingrek. Ik ben er echt heel erg blij mee! Het houd mijn kamer geordend en het ziet er ook nog eens leuk uit. Ik heb mijn meest gedragen kleding van de Winter aan het rek gehangen en het is echt veel overzichtelijker zo. Ik heb twee grote tassen die ik nergens anders kwijt kon, daar neer gezet en een paar schoenen die geen eigen plekje hadden. Hier geef ik jullie wat tips om je kledingrek in te delen:

Here he is then, my new clothing rack. I'm really happy with it! It keeps my room organized and it also looks nice. I hung my most worn clothes from the Winter on the rack and it really is so much easier. I also put two big bags for which I hadn't a place anywhere else, underneath it, and a pair of shoes that did not have their own spot. Here I give some tips for your clothing rack:
1. Hang er kleren aan die bij het huidige seizoen passen. Voor mij in de winter, alles met mouwen of feestelijke topjes.
2. Op kleur hangen is niet alleen mooi, maar ook heel handig om de juiste kleren te vinden. Ik zoek meestal op kleur en zo hangt alles mooi overzichtelijk.
3. Ook is het leuk om de kledinghangers allemaal in dezelfde kleur te hebben. Dat ziet er netjes uit.
4. Je kan ook nog spullen onder je kledingrek zetten. Zo ziet het er niet zo leeg uit, daar hou ik persoonlijk niet zo van, maar dat is mijn mening. Ik geef de voorkeur aan tassen en schoenen.

1. Hang clothes on the rack that are appropriate for the current season. For me in the winter, all clothes with sleeves or festive tops will succeed. 
2. Depending on color is not only beautiful, but also very orginized. I usually search by color, and like this everything is simply to find.
3. It's also nice to have matching hangers. Same colors look good. 
4. You can also put stuff underneath your clothing rack. So it won't look so empty, which I do not personally like, but that's my opinion. I prefer bags and shoes.

7 opmerkingen :

  1. Het ziet er super leuk uit, ik heb ook twee kledingrekken en ik heb het op kleur gehangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Lijkt wel een inloopkast. Ik ga zeker jouw tips gebruiken. Je hebt wel veel kleren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah het ziet er echt heel erg leuk uit! Ik wil ook nog heel graag een kledingrekje, dat maakt je kamer meteen een stuk mooier. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit leuk gedaan! En wat een handige tips.
    Ik heb er zelf altijd moeite mee om mijn kleding geordend op te hangen.
    Je hebt een hele leuke blog ik volg je nu via bloglovin, volg je me terug?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah het ziet er super leuk uit! x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal leuk uit zeg!! Ik ben ook helemaal weg van kledingrekken dus heb ik laatst een sterke gekocht (die van de Blokker zakken snel in elkaar!!!) Ik blijf je blog zeker volgen! Groetjes Anoek (tip om een sterk kledingrek te kopen:www.kledingrekken-kopen.nl)

    BeantwoordenVerwijderen