New bag - Guns and Roses

donderdag, januari 23, 2014

Het is alweer donderdag, en ik kan er nog steeds niet tegen dat de tijd zo snel gaat. Maar ik heb een nieuwe canvas tas van de primark. Nouja, ik heb hem al een tijdje maar daar gaat het niet om. Ik wou hem dus even laten zien omdat ik hem zo fantastich vind! Ik ben btw geen fan van Guns and Roses en had er ook nog nooit van gehoord. Het is niet zo mijn stijl... Maar de tas is hoe-dan-ook erg gaaf!

It's Thursday already, and I still can't stand that time goes so fast. But I've a new bag from the Primark. Well, I've had it for a while now, but that's not the point. So I wanted to show him, just because I like him so devastatingly! I'm not a fan of Guns and Roses, and I also never heard of them before. It's not really my style... But the bag is cool anyway!

6 opmerkingen :

  1. Gave tas en wauw wat een toffe foto's!! :)

    PS: doe je al mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto 's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kleding en top foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauw je ziet er echt super leuk uit! Die kleren zijn echt fantastisch! Waarom staat ALLES jou? Niet aardig ): Hahaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe foto's zeg! Springen er echt uit zo met die kleuren. :)

    BeantwoordenVerwijderen