Nominated for Liebster award #2 (NL)

maandag, januari 27, 2014


Ik kreeg net een lieve comment van Leonie dat ze me genomineerd had voor de Liebster blog award! Het is voor de tweede keer, maar dat maak me niks uit. Ik hou wel van vragen beantwoorden :) Oke, let's go!

Als je een taart zou zijn, welke zou je dan zijn?
Hmm, dit is een moeilijke. Ik hou van bijna alle taarten. Dan neem ik toch maar een aardbeien-vlaai taart met krokante onderkant en suiker. Heerlijk!

Als je leven verfilmt zou worden, welke actrice zou dan de hoofdrol spelen?
Blake lively denk ik? Niet dat ze op me lijkt, maar haar gedrag doet me soms denken aan dat van mezelf. En ze is gewoon een geweldige actrice :D

Met welke beroemdheid zou jij een dag in het leven willen ruilen?
Met Chiara Ferragni van theblondesalad.com! Zeker weten. 
Wat zou je echt heel graag een keer gaan doen?
Italiaans leren. Ik weet niet wat het is, maar ik vind Italiaans echt een prachtige taal. Als ik de taal dan ken ga ik graag rondtrekken door Italië. Dat is iets wat ik heel erg graag zou doen.

Wat haat je echt heel erg?
Mensen die heel traag lopen. Ik ben zelf heel gehaast, en als ik dan achter mensen loop die heel traag gaan en ik kan er niet langs komen word ik echt gek!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik kwam op instagram een paar fashion bloggers tegen en vond het echt iets voor mij! Ik ben toen dus gewoon begonnen.
Met wat zou je beroemd willen worden en waarom?
Met bloggen, dat is ook echt iets waar ik van houd! Ik hoef niet heel erg bekent te worden, maar een beetje bekendheid is niet zo erg :)

Welke serie kijk je en waarom?
The vampire diaries, Gossip girl (al afgekeken), The Walking dead en Awkward. Ze zijn allemaal heel erg uiteenlopend en allemaal heel erg gaaf! Ik beveel ze zeker allemaal aan.

Als je een groot feest zou geven en je mocht een band uitnodigen om te komen spelen, wie zouden dat dan zijn?
The Script, gewoon omdat al hun liedjes mooi zijn.

Wat is je favoriete film en waarom?
Avatar! Echt al heel erg lang. Deze film heeft serieus alles. Heel veel mensen vinden het niks, maar hij is serieus geweldig. En in 2016 (volgensmij) komen de vervolgdelen.

8 opmerkingen :

  1. Leuke antwoorden. En persoonlijk vind ik je wel iets hebben van Blake Lively! Vooral jouw haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het valt me op dat al je foto's altijd zo mooi zijn! Je hebt echt een leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk om de antwoorden te lezen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om je antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk beantwoord meis! je hebt een leuke blog, www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen