Outfit// 09-01-2014

donderdag, januari 09, 2014


Vandaag een outfit met een van mijn favoriete jassen! Het word steeds kouder dus minder tijd om de jas te dragen. Ook sta ik er bij stil dat het morgen alweer vrijdag is en dat we over minder dan 2 maanden naar Amerika gaan! Ik heb er echt heel erg veel zin in :)
Vandaag was een hele relaxte dag, ik kwam thuis (helemaal doorweekt) en ging in bad. Daarna heb ik wat voor school gedaan en nu ben ik de laatste afleveringen van Homeland aan het kijken. Fijne avond allemaal!

Today an outfit with one of my favorite coats! It is getting colder, so less time to wear the jacket. It also already is Friday tomorrow and that in less than two months we'll go to America! I'm really excited :)
Today was a very relaxing day, I came home (soaked) and took a bath. Then I did something for school and now I'm watching the last episodes of Homeland. Good night all!



Sweater Yves //Jacket River Island //Pants The Sting //Shoes H&M //Watch OOZOO


1 opmerking :

  1. Knapperd! Echt hele mooie foto's, je ogen zijn zoooo blauw! <3__<3 xx

    BeantwoordenVerwijderen