Outfit// High collar

donderdag, januari 30, 2014

Goedemiddag allemaal! Ik heb vandaag weer een outfit voor jullie! Ik had dat hemdje nieuw gekocht bij de Primark en ik wist niet zo goed hoe ik het moest dragen. Ik vond het altijd raar als een shirt boven een jas kwam, maar het staat eigenlijk best leuk. Hope you like!

Good afternoon everyone! I have another outfit for you today! I'd bought a new top at Primark and I didn't really know how to wear it. I always found it strange when you saw a shirt above the coat, but it's actually pretty nice. Hope you like!






Top Primark //Jacket Tally Weijl //Pants The Sting //Shoes VanHaren //Bag Primark

13 opmerkingen :

  1. Staat je keileuk. Vooral die kleur groen is mooi bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit =) !!
    Vooral je jasje echt leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gecombineerd! Je hebt een leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave outfit! Die schoenen, de jas, de tas: Super!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je super mooi! En vooral met die hoge broek, i liiiike!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gecombineerd!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit! Ik vind je tas ook echt heeel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit, ik vind jouw outfitposts altijd zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit! Leuke kledingstijl heb je <3

    BeantwoordenVerwijderen