Outfit// Rainy day..

vrijdag, januari 17, 2014

Hee! Wat een heerlijke dag, lekker make-up loos en ik ben op dit moment mijn post aan het typen vanachter mijn nieuwe laptop! Ik ben er echt heel erg blij mee, en hij is (gelukkig) heel fijn te bedienen. Het is weekend én ik ben klaar met de proefwerkweek. Dadelijk komen er twee vriendinnen en dan gaan we Carrie kijken en een rekje voor mijn kleren kopen. Ook hebben we vanavond een lekker meidenavondje! Ik ga lekker het weekend in.

Hey! What a lovely day, make-up free and I am currently typing this post behind my new laptop! I'm really happy with it, and he is (happily) very nice to use. It's weekend and I'm done with the trialweek. My friend are coming by and we'll watch Carrie and buy a clothingrack. We also have a nice girls night tonight! I'm starting my weekend very well.
Jacket Tally Weijl //Sweater New Look //Pants Supertrash //Shoes VanHaren //Earcuff H&M //Umbrella VanHaren

5 opmerkingen :

  1. Waaaaah je schoenen zijn zoooo mooi! En je earcuff is echt fabulous (: Zin in vanavooond :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave outfit! Vooral die schoenen, ben verliefd haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen