Outfit// Red again

zaterdag, januari 11, 2014

Het is ongeveer een jaar geleden dat ik op deze plek foto's heb gemaakt. Deze plant is normaal gesproken bruin, maar naarmate het kouder wordt gaat het van rood naar oranje. Op dit moment zit het er precies tussenin. Echt prachtig. Ook kom ik waarschijnlijk op de site van de schoenenreus, maar daar vertel ik nog wel meer over als ik meer weet :)

It has been about a year since I've taken pictures at this place. This plant is normally brown, but as it gets colder it turns from red to orange. At this moment it's exactly between. Really beautiful. I'll also probably be on the site of the Schoenenreus (Netherlands shoe shop), but I'll tell more about it when I know more :)


 
Jacket H&M //Shirt HEMA //Pants Supertrash //Shoes H&M //Necklace Primark

4 opmerkingen :

  1. Prachtige kleuren en hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur inderdaad. En ik vind jouw schoenen supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jasje staat je heel leuk! En je haar zit heel mooi hier:)

    Keep on bloggin'

    Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een tip top outfit en een inspiratie bron, ik ga deze meteen halen!

    BeantwoordenVerwijderen