Rebecca Ward #MBFWA with Vodafone #First style lab

maandag, januari 27, 2014

Goedendag! Gister was ik te vinden bij de Amsterdam Fashion week, want ik ging naar de show van Rebecca Ward. Ik vond de ontwerpen echt prachtig. De sfeer die er gecreëerd werd kwam goed overeen met de kleding. De modellen maakten het plaatje helemaal af met die doodse look (pokerface). Ik verbaasde me ook wel hoe leuk het haar zat, nou niet iets wat ik zelf zou dragen maar het was cool. Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Good day! Yesterday,you could find me at Amsterdam Fashion Week, because I went to the show from Rebecca Ward. The designs were truly beautiful. The atmosphere that was created was a great combination with the clothes. The models were the finishing touch with that deathly look (poker face). I also was surprised how much fun the hair was, well, not something I would wear myself, but it was cool. It was certainly worth repeating!
 Het patroontje van de eerste look komt weer terug, wat echt een van mijn favorieten is! (Ik moet toch even zeggen dat ik wel echt jaloers ben op de jukbeenderen van het eerste model, wow!)
The pattern of the first look returns, which is one of my favorites! (I have to say that I'm really jealous of the cheekbones from the first model, wow!)
 Allebei de looks lekker fris, maar er zat hoe dan ook een duister kantje aan. 
Both looks were very fresh, however, there was a dark vibe on it.
Hier allebei een look met leer, hetzelfde maar toch weer niet. Zo zie je maar weer hoeveel kleur kan doen!
Here both leather-looks, almost the same, but then again not. You see how much you outfit depends on color!
 Twee echt zwarte outfits met veel leer (daar houdt ze denk ik van)
Two really black outfits with lots of leather (she loves it I think)
.
De eerste vond ik het minste van allemaal, maar niet super slecht. En de tweede jurk vind ik echt iets hebben van een tropische vogel met hele grauwe kleuren. Lekker appart!
The first I didn't like so much of all, but it wasn't super bad. And the second dress really reminds me of a tropical bird, but then with drab colors. So different (in a nice way)!
En natuurlijk Mevrouw Ward herself.

10 opmerkingen :

  1. Die jurken, wauw! Zo tof dat je erbij was. (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award! Als je het leuk vindt om die in te vullen, moet je even een kijkje op mijn blog nemen. :) Liefs

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige ontwerpen! Ik vind de jurk met vogels echt heel mooi! en hoe cool dat je daar bij mocht zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige post! De foto's en tekst zijn geweldig. Echt leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wast een prachtige jurken zie ik, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zitten prachtige stukken tussen! Tof dat je er was :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf dat je bij de Amsterdam Fashionweek was! Prachtige jurken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige jurken en jouw foto's zijn weer geweldig!! Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I didn't know Rebecca Ward, but she's great! Very nice blog by the way.

    BeantwoordenVerwijderen