Vraagje en Laptop weg

woensdag, januari 22, 2014


Mijn laptop is even naar een maker, want hij maakt een raar geluid als ik hem opstart. Ook heb ik heel erg veel zin in Fashion week, en ik heb jullie hulp nodig! Welke lens zal ik meenemen? Een lens die in donkere ruimte's goed foto's kan maken, maar een vaste   brandpuntafstand (kan niet in- en uitzoomen) heeft. Of een lens die niet zo goed foto's kan maken in het donker (en dus waarschijnlijk de meeste foto's bewogen zijn), maar die wel in en uit kan zoomen. Of zal ik ze gewoon allebei meenemen?

My laptop is to a fixer for a while, because he makes a strange noise when I start him. I also am looking forward to Fashion Week, and I need your help! Which lens should I bring? A lens that can make great pictures in dark rooms, but it has a fixed focal length (can't zoom in and out). Or a lens that isn't so good in making photos in the dark (and probably most of the pictures will be blurred), but which can zoom in and out. Or I'll just bring both?
Almonds, Raisins and Milk! Delicious.

4 opmerkingen :

  1. Ik zou als ik jou was allebei de lenzen in een tas doen, als de kamer licht is kun je de een pakken en andersom (: Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke lenzen zijn het? Vaste brandpuntafstand vergt wel even wat oefenen dus als je echt goede foto's wil maken zou ik nog even oefenen voor je gaat. En 1 of 2 stops merk je niet echt in echt donkere ruimtes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, je kijkt the Walking Dead :D Xx

    BeantwoordenVerwijderen