Weekend and Nike free run

vrijdag, januari 10, 2014


Olla! Het is weekend! Deze school week ging echt heel erg snel voor mijn gevoel. En ik ben echt verslaafd aan het liedje Team van Lorde, wauw! Echt super mooi. 
Ik ben echt al een hele tijd verliefd op de Nike free run hardloopschoenen. Gewoon echt perfect. Hier onder heb ik mijn lievelings schoenen in een collage gezet. Wat vinden jullie ervan?


Olla! It's weekend! This school week went really fast. And I'm really addicted to the song Team from Lorde, wow! Very beautiful.
I'm in love with the Nike free run running shoes for a long time now. They're just perfect. I've put my favorites in a collage. What do you think?

4 opmerkingen :

  1. Leuk leuk leuk! Ik wil ook al máánden zo'n koraal kleur hebben, maar kan ze echt nergens vinden.. En meestal als ik leuke zie, heb ik het geld niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, mijn favoriet zijn de rose. En jouw trui is ook echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ogen zijn zo blaaauw! Super mooi! En die schoenen zijn echt mooi, de mintgroene achtige kleur is mooi :) X

    BeantwoordenVerwijderen