What I wore to Amsterdam Fashion week

dinsdag, januari 28, 2014



Hee! Zoals jullie misschien wel weten was ik zondag bij de Amsterdam Fashionweek. Daar droeg ik deze outfit. De top die ik aanheb is eigenlijk een peplum top, maar ik draag mijn skater skirt erover heen. Daarna heb ik er een gouden plaat riem overheen gedaan, zodat het de taille meer accentueert. Ik kwam van een wedstrijd, dus heel veel met mijn haar kon ik niet doen en heb het dus met twee plukjes naar achter gezet. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Hey! As you may know, I was at Amstedam fashion week last Sunday. I wore this outfit. The top I'm wearing is actually a peplum top, but I wear it underneath my skater skirt. Then I put on a gold plate belt over it, so it accentuates the waist a little more. I came from a match, so I couldn't do a lot to my hair, I just grabbed to pieces of hair and put it back with some bobby pins. I hope you like it!




Top New Look //Skirt River Island //Legging HEMA //Shoes H&M //Belt Shoeby //Ring Jacky's

22 opmerkingen :

  1. Super mooie outfit, echt perfect voor Amsterdam fashionweek.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, perfect voor Fashion Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing look...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave outfit !! Leuke blog heb je ook ik ga je volgen via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hele mooie outfit, heel leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie top, staat erg leuk met de skaterskirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie outfit, ik ben dol op je riem en rokje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suuuperleuke outfit, en ik vind de laatste foto echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaa Brittie je ziet er echt mooi uit!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knappe outfit :) Ik hou van de schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke outfit! Vind dat rokje met die riem erg leuk ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie top en leuk stukje op ILFN :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave top zeg! :D
    Liefs Rhoda
    www.fashiographyy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen