A little bit of my Week #8

zondag, februari 09, 2014

♥ Ik ging met een vriendin naar de stad en we aten bij de La place. Ik nam een clubsandwich en een appelbol met vanille saus. Super lekker!
When I went to the city with my friend we ate at La place. I took the clubsandwich and a applebowl with vanilla sauce. Delicious!

♥ Toen ik door ILFN werd gevraagd of ik foto's wou maken van mijn garderobe was ik meteen aan de slag gegaan! Mijn kamer zag er niet meer hetzelfde uit :)
 When ILFN asked me if I could make pictures of my wardrobe, I did it right away! At the end, my room didn't look like before :)
♥ Samen met Gaia een Disney marathon gehouden. Ik hou echt van disney, er zit zoveel in!
Gaia and I did a Disney marathon. I love Disney, there is so much in it!

♥ Met familie uiteten in een van der Valk hotel. Lekker bij de W.C's foto's maken. Ik stond daar met een vriendin trouwens.
 Out for dinner with my family at a van der Valk hotel. Making pictures at the toilet's. I was there with a friend btw.
♥ Ik was een avond alleen thuis, en moest dus alleen eten. Lekker boerenkool met worst :)
I was alone one evening, so I had to eat dinner alone. Delicious kale with sausage (A real dutch thing) :)

♥ Toen ik naar de stad ging namen ik en marielle Swirls. Dat is serieus zó goddelijk! Ik neem altijd al het zoete met meloen.
 When I went to the city marielle and I took swirls. That's so good, omg! I always choose the sweetest things with melon.
♥ Mijn survival dienblaadje voor in bad. Moet ik mezelf verklaren? :) 
My survival kit for when I go bathing. Do I need to say more? :)

♥ Een super charmante(uhum) foto tijdens het leren van Frans. Je zag wel hoeveel plezier ik erin had.
My super charming(uhum) picture while I was learning France. You can see I much fun it was.

10 opmerkingen :

  1. Haha, die poppetjes bij je avondeten! Verder ziet het eruit als een leuke week!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet erg leuk uit =)
    En ook erg lekker het eten!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een leuke week!!:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lekker met zoveel lekkers in bad! En een leuk jurkje had je aan bij Van der Valk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke week. De appelbol met vanille saus klinkt super lekker.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke week! En weer erg leuke foto's. Ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke blog weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute photos! I've only eaten Dutch food once before but would love to try more in the future :)

    lisaalways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen