A little bit of my Week #9

zondag, februari 23, 2014

♥ Ik had een feest bij een vriendin en het was super gezellig! We hebben veel foto's gemaakt en er werden ook veel foto's van elkaar gemaakt, zoals je ziet :)
I had a birthday party at my friends house and it was super cozy! We made a lot of pictures and everyone made a lot of pictures of each other, as you can see.

♥ Ik was een stukje NBA aan het meekijken, aangezien we dat over 2 weken gaan zien :) En mijn vader vertelde me dat wij onze (huur)auto gaan parkeren in de omringde parkeerplaats. Heel gek om te zien.
 I watched a little bit NBA with the family because we're going to see it in 2 weeks :) And my father told me dat we're going to park our (rent)car in the parkinglot in the cirkel. Weird to see.
♥ Toen ik naar de huishoudbeurs ging had ik een eigen perskaart. Heel gaaf, en het was heel leuk!
♡ I got my own Presscart when I went to the 'huishoudbeurs'. So cool, and it was so much fun!

♥ Ik had voor de eerste keer in mijn leven ingevlochten. Het ziet er nog best wel normaal uit toch? Nou had ik het ook al mee dat het haar van mijn vriendin kei fijn is om te vlecht, maar dan nog :)
I braided(the braid in the picture) for the first time in my life. It looks pretty normal right? The hair of my friend is perfect to braid, so it made it even better :)
♥ Ja, ook ik was getroffen. Dit was mijn record, maar ik had het al na een paar dagen verwijderd. 
Yes, I got hit. This was my record, but I deleted the game after a few days.

♥ Ik ging met mijn broer(tje) buiten basketballen. Het was alleen keihard aan het regenen, en mijn camera verdronk. Hoe dan ook heeft hij het overleefd, gelukkig!
I played basketball with my (little)brother outside. It rained as crazy, and my camera drowned. He survived it however, happily!

10 opmerkingen :