De Huishoudbeurs en het BFF-event (NL)

woensdag, februari 19, 2014

Hé iedereen! Ik was dus afgelopen zondag bij de huishoudbeurs als Pers! Super gave ervaring. We kwamen aan in Amsterdam RAI en we gingen als eerst naar de perskamer voor onze pers-badges (ik ging trouwens met mijn moeder). Daar kwamen we erachter dat we niet hoefden te betalen voor de parkeerplaats, wat we gelukkig ook niet hadden gedaan omdat er een te lange rij stond. We gingen als eerste naar het BFF-event en daarna zijn we rond gaan lopen door de huishoudbeurs zelf. Daarna hebben we nog wat te eten en drinken genomen in de perskamer (naast de pers van hart van Nederland, haha). Daarna gingen we alweer naar huis. Het was echt voor herhaling vatbaar en ik heb veel leuke dingetjes gekocht!




 Hier deden ik en mijn moeder de gratis hoortest.
Hier nog wat foto's die ik heb gemaakt met mijn mobiel; waaronder foto's in de perskamer, de auto, het bff-event. En van mijn persbadge die ik nog steeds supercool vind, hahaha. 

12 opmerkingen :

  1. Hey there!
    Really nice post!!I really enjoy checking your blog out! ;)

    Come visit mine if you want, and let me know what you think!

    http://comeclothesval.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, zo jammer dat het dit jaar niet in de vakantie valt :( voor mij dus dit jaar geen hhb!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaf!!! Leuke foto's zeg. Het BFF event ziet er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een supergezellige dag! Leuke post😊!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Het ziet er echt gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook leuk dat je ook de huishoudbeurs mocht bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen