Girlsnight & 300 followers

woensdag, februari 26, 2014


Ik en mijn vriendinnen (Lotte, Marielle, Alexandra, Nina, Pleun en lieve Julia) hadden afgelopen weekend weer een heerlijk meidenavondje. We speelde twister en hebben veel gegeten. Het was weer eens super gezellig. Loveyou guys!
√Čn ik wou even melden dat ik 300 volgers heb op bloglovin en er super blij mee ben! Jullie zijn echt super en maken altijd weer mijn dag :) De foto hieronder is een voorproefje van de outfit die morgen online komt!

Me and my friends (Lotte, Marielle, Alexandra, Nina, Pleun en lieve Julia) had a very nice girls night this weekend. We played Twister and ate a lot. It was super nice. Loveyou guys!
And I wanted to say that I reached the 300 followers on bloglovin and that I'm really happy with it! You guys are awesome and you always make my day :) The last picture is a preview of the outfit post that is comming online tomorrow!

15 opmerkingen :

  1. Leuke outfit volgens mij! En gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook de 300 volgers behaald! :)
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En ziet er gezellig uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeli met de 300 volgers! Op naar de 400! En wat een toffe foto, ben benieuwd naar de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er gezellig uit en de laatste foto is erg mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeee daar was ik ook :( hahah en die laatste foto is echt mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En wat een prach-tig-e foto's maak je. Echt heel erg mooi!! Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd meis en wat een leuke blog heb je! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was top met jou en de rest vorige week Brittje! Enne die 300 volgers, voor je het weet zit je op de 500, ik ben zo trots op je poepie!!! Dat je er nog heeeel veel plezier en geluk uit mag halen! xxx Nina

    BeantwoordenVerwijderen