It's time to take a bath and relaxxx

maandag, februari 24, 2014

He guys! Het is alweer schoolweek. Weekenden gaan zo snel :) Ik heb echt geen probleem met school verder, het gaat alleen ten koste van mijn bedtijden. Maar er komen nog genoeg avonden om lang wakker te blijven! Ik denk dat ik al een beetje mijn tas in ga pakken voor Amerika, anders vergeet ik zeker dingen. Zo ben ik nou eenmaal. Maar eerst neem ik een lekker badje met een heerlijke chicklit en ga lekker relaxen. Ik ben best wel toe aan vakantie... Iedereen een hele fijne avond toegewenst!

Hey guys! The new school week has started already. Weekends go so fast :) I don't have any problems with school, it's the expense of my bedtimes. But there are still plenty of nights to stay awake very long. I guess I'll start packing my bag for America, otherwise I'll definitely forget things. That's just who I am. But first I'll take a nice bath with a delicious chicklit and it's time to relax. I need a holiday, I think ...  A nice evening everybody!

7 opmerkingen :

  1. Ik vind ook dat weekenden te snel gaan.. Fijne avond alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik word telkens zo jaloers als je het over Amerika hebt, haha (maar wel heel tof dat je gaat!). Mooie foto's ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, vooral die 1e. Veel plezier alvast met pakken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan niet wachten tot het weekend.....vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die foto's zijn echt heeeel erg mooi brittie!

    BeantwoordenVerwijderen