It's weekendd!

vrijdag, februari 21, 2014


Hee! het is alweer vrijdag én weekend. Nog maar een weekje en ik zit alweer in Amerika. Ik kan echt niet meer wachten :) Ik ben ook al druk bezig mijn hele playlist te vernieuwen met gave liedjes, muziek is toch wel echt een musthave op vakantie! Op dit moment ben ik lekker aan het lezen in de gossip girl serie en eet ik heerlijke Nappo's. Maar we hebben weekend en ik heb er super veel zin in.

Hey! It's already friday and we have weekend. Still one week to go and I'm back in America. I can't wait anymore :) I'm already busy refreshing my playlist with nice songs, because music is a musthave on vacation! Right now, I'm reading in my gossip girl series and I'm eating delicious Nappo's. But we have weekend and I'm really excited. 

9 opmerkingen :

  1. Ahh super leuk dat je naar Amerika gaat!! Waar ga je precies heen? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga naar Texas, de steden Houston en San antonio!

      Verwijderen
  2. Super leuk dat je naar Amerika gaat, waar precies ? Gossip girl is echt een leuke serie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar Texas, houston en san antonio! Klopt, gg is echt geweldig!

      Verwijderen
  3. Wat tof dat je naar Amerika gaat! Have fun there!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super leuk dat je naar Amerika gaat, mag ik mee? haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, supergaaf dat je naar Amerika gaat. Trouwens mooie foto, jouw ogen zijn echt heel blauw. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto! En een heel fijn weekend toegewenst!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen