January favorites: 2014 (+ I'm on ILoveFashionNews.nl)

maandag, februari 03, 2014

Hé allemaal! Ik sta vandaag op I love fashion news met mijn kledingkast! Super gaaf. Klik hier
Hey everyone! I'm on I love fashion news today with my wardrobe! So cool. Click here.
Mijn eerste favoriet van deze maand zijn deze laarsjes! Ze hebben echt (bijna precies) dezelfde kleur als mijn haar. Ik wil echt iedereen die tip meegeven! Koop een paar laarsjes met de kleur van jou haar. Ze staan bij (bijna) alles.

My first favorite of this month are these ankle boots! They (almost) have the same color of my hair. I really want to give you this tip! Buy a pair of boots in the color of your hair. They will fit by (almost) everything you wear.
Ik ben de laatste tijd heel erg verslaafd aan Almonds. Ze zijn niet alleen gezond maar ook echt super lekker!

Lately, I'm really addicted to Almonds. They are not only healthy, but also very delicious! 
Ik heb deze O.P.I nagellak pas een paar dagen terug gekregen, maar ben er nu al gek op! Hij is echt super mooi, en heeft een mat/zand effect. Hij heet: Alcatraz Rocks.

I only got this O.P.I nail polish a few days ago, but I already like it! He's so beautiful, and has a mate/sand effect, It's called: Alcatraz Rocks.
Dit boek/omnibus heb ik deze maand uitgelezen. Ik hou echt van lezen zoals jullie misschien weten en ik lees veel boeken in een maand. Maar deze sprong er wel echt uit! Er komt ook een film van dit jaar.

I finished reading this book/omnibus this month. I really love reading as you know and I read a lot of books in one month. But this one was the best! There's coming a movie about it this year.
In deze grauwe maandjes heb je soms best wel een bronzer nodig. Ik doe het alleen op mijn wangen, en dat geeft al verschil! Zeker een musthave in de Winter.

In these gray months you might need a little bit bronzer. I only put it on my cheeks, but that already gives a huge difference. A real musthave this Winter.
Een van de dingen op mijn bucketlist; Italiaans leren. Met dit boekje maak ik al wat stapjes, maar dan ook echt hele kleine stapjes :)

One of the things that are on my bucketlist; Learn Italian. I make a couple of steps with this little book, and then I'm talking about baby steps :)

16 opmerkingen :

  1. Gaaf dat je op I Love Fashion News staat. Super. En weer een hele leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je op I Love Fashion News staat, en leuke foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schoenen! En echt heel gaaf dat je op ILFN staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je enkellaarsjes zijn zo leuk! En wat tof dat je op ILFN staat, heel leuk artikel (je hebt zoveel mooie schoenen in je garderobe haha)! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie favorieten , vooral dat opi lakje wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke enkellaarsjes en leuk dat je op ILFN staat en wat heb je ontzettend veel leuke kettingen en schoenen!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat ook jij even een kijkje hebt genomen :)

      Verwijderen
  7. Ja, hierdoor kwam ik vanmiddag op je blog en ben ik je gaan volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van deze wat uitgebreidere artikels Brittje :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf hoor! echt leuk voor je
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie enkellaarsjes en wat leuk dat je een beetje Italiaans gaat leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De 1e paar laarsjes zijn van de H&M toch? Ik wilde graag de zwarte..maar ze zijn steeds uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen