Late Update: 4-2-2014 - Shopping & practise

dinsdag, februari 04, 2014

Hee people, het is al laat, ja weet ik :) Maar het is even niet anders. Ik had echt geen tijd, maar moest van mezelf toch nog posten! Ik ging vandaag uit school naar de stad met een vriendin, we hebben even wat geshopt en wat gegeten. Toen kwam ik terug en heb mijn huiswerk voor morgen gemaakt. Daarna moest ik trainen en kwam ik om half 10 thuis. Nu is het 10 uur en ben ik nog vlugvlug een post in elkaar aan het flansen. Het was echt een top dagje! Welterusten iedereen :)

Hello people, it's late, yes I know :) But I don't have any options now. I really had no time, but I told myself I had to post! I went to the city today with a friend, right after school. We shopped en ate some things. When I came home I made my homework for tomorrow. After that I had to go to practise and I came home at 9:30 pm. Now it's 10:00 pm and I'm in a hurry to get this post done. It was a really nice day! Goodnight everyone :)


6 opmerkingen :

  1. Heb je feature gezien op ILFN en zo kwam ik bij je blog terecht !
    Ik volg je nu via Bloglovin :) (naam : Lyn De Sloovere , blog : Blonde Butterflies)
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms heb je dat! dan ben je even druk met wat anders, als je maar een leuke dag hebt gehad vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms heb je het een dagje gewoon wat drukker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je van die drukke dagen! Herkenbaar! Toch een leuke post! Ik volg je nu op bloglovin

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen! En dat shirt op de laatste foto is stoer. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je nog even een post plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen