Lush tips for teens!

vrijdag, februari 07, 2014

Hoihoi allemaal! Aangezien het echt %@##$ weer is vandaag, en dus geen foto's buiten heb gemaakt, heb ik wel een artikel voor jullie! Ik was laatst bij de lush en ik heb daar heerlijk rond gekeken. Toen kwam ik uit bij twee producten die me erg aanspraken, vooral mij als tiener.  

Heyhey all! Since it's real %@##$ weather today, I didn't make pictures outside today, But I do have an article for you! A few days ago I was at the lush and I'd looked around. I ended up with two products that I liked, especially to me as a teenager.
 Als eerste heb ik de Mask of Magnaminty. Dit is een gezichtsmaskertje, die niet alleen heerlijk ruikt maar ook nog eens goed is voor puistjes. Ik heb hem gister uitgeprobeerd en ik zie nu al verschil! Ik heb nog nooit zo'n product gehad.

First I have the Mask of Magnaminty. This is a face mask, which not only smells delicious but also works good for your pimples. Yesterday I tried it and I already see the difference! I've never had such a product.

Het tweede product is de poederdeo The Guv'ner. Toen ik hoorde dat je het een beetje op je hand moest doen en dan onder je oksel wrijven, vond ik het een beetje raar. Het leek me niet zo praktisch. Het is echt het tegenovergestelde! Alhoewel je de gevallen deeltjes poeder wel goed ziet door witte kleren ;) Je hebt ook een witte variant hoor, maar deze vond ik lekker ruiken (lavendel)!

The second product is the powderdeo; The Guv'ner. When I heard that you had to do a little bit on your hands and then rub it under your armpit, I found it a bit weird. It didn't seem so practical. But it really is the opposite! Although, the fallen powder is showing by white clothes;) You also have a white one though, but this one smelled better (lavender)!
The Guv'ner 11,95 Mask of Magnaminty 8,95

7 opmerkingen :

  1. Superhandige producten! Je blijft fan van Lush lees ik. Fijne producten zijn dat. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne tips! Dat masker lijkt me erg fijn:)
    Ik wilde nog even melden dat de naam van mijn blog veranderd is, aangezien ik de naam gebruikte van het welbekende spel voor op je Smartphone of Tablet... Haha! Nu is het www.just-stuff-i-like.blogspot.nl. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post!! En je blog is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great blog :)
    regina-rosecoxen.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. definitely want to try Mask of Magnaminty!! I love how you do translations for your blog too, i went to the Netherlands for a day when i was in Germany a few years ago and i really liked it! xx

    lisaalways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Keer wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen