Mathematics A&B and delicious almonds

donderdag, februari 13, 2014

Vandaag ging echt goed! Op school dan.. Ik zit in 3 VWO en dit jaar staat in het teken van profielkeuzes. Ik wil echt heel graag Natuur & Techniek, maar daar heb je wiskunde B voor nodig. Bij ons op school moet je leraar je dat advies geven wil je het kiezen. Dus als je wiskunde A advies krijgt mag je geen Wiskunde B doen. Je moet voor wiskunde B een 7,5 staan om het advies zeker te krijgen, maar als je er iets onder zit heb je ook nog kans. Samengevat is Wiskunde best wel belangrijk. Nou kreeg ik vandaag op school mijn punt terug en ik heb een 9,6 voor mijn proefwerk! Ik sta nu een 7,3 voor wiskunde en ik hoop dat ik het advies krijg :)
Maarja, school achterwegen latend ben ik vandaag uit school naar de Notenkraam gegaan en daar heb ik heerlijke Amandelen en Rozijnen gekocht. I love it! Nu heb een heerlijke middag voor de boeg en vanavond gaan we The good wife kijken, kent iemand dat?

Today went really well! At school at least .. I'm in 3 VWO(dutchies know) this year, the year of profile choices. I would really like the profile Science & Technology, but you need maths B for that. In our school you need a teacher to give you the advice for it. So if your advice is math A you can't choose Maths B. You need a average of 7.5 for maths B to get the advice for sure, but if you have an average that's something underneath it, you also have a chance. In summary, Mathematics is quite important. Well I got the note of my test at school today and it was a 9.6 out of 10! My average for mathematics is a 7.3 now and I hope I get the advice for B :) 
Well, we're leaving school now. I went to the Nuts Maternity when we got out of school today and I bought delicious Almonds and Raisins. I love it! Now I have a wonderful afternoon ahead and tonight we are going to watch The good wife. Does anyone knows it?


Ook ga ik als Press voor mijn blog naar de huishoudbeurs! Ik heb er echt heel erg veel zin in :)
I also go to the Huishoudbeurs (dutchies will probably know) as Press! I'm really looking forward to it.

9 opmerkingen :

  1. Succes met wiskunde :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit en supergoed dat punt voor Wiskunde! Wauw!! Veel plezier op de huishoudbeurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gefeliciteerd met die 9,6!! Hoop voor je dat nu gewoon N&T mag gaan doen! :)
    En wat leuk dat je naar de huishoudbeurs mag als 'press'! Veel plezier alvast! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super oed cijfer van je wiskunde! Gefeliciteerd! Veel plezier op de huishoudbeurs!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Naar de huishoudbeurs! Ik ben jaloers.. Ik heb gewoon kaartjes moeten kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een 9,6 voor wiskunde, daar kan ik alleen maar van dromen. En goed geregeld als press naar huishoudbeurs. Ben benieuwd naar jouw tips, want ik ga volgende week. Superleuke blog zoals altijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, so so lucky!
    Irene
    www.thedailylace.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woow, echt super van wiskunde, ik ben van gymnasium naar havo gegaan, puur omdat ik wiskunde niet kan haha, zit nu ook in de 3e maar ik ga voor e&m :)
    super blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen