New// Sunglasses & Sun!

woensdag, februari 05, 2014


Op een of andere manier ga ik zonnebrillen kopen als de zon weer begint te komen. Het is een tik, zoals die van mijn schoenen en tassen. 
Het eerste paar ^is van comegetfashion.com. Het is een Prada baroque look-a-like. Ik wou hem al heel lang in het zwart, maar toen ik hem in het bruin zag moest ik hem hebben! 

In some way I'm always buying sunglasses when the sun starts shining again. It's an obsession, like those of my shoes and bags.
The first pair ^is from comegetfashion.com. It's a Prada baroque look-a-like. I wanted that look-a-like in black for a really long time, but when I saw it in brown I wanted it even more!

De tweede zonnebril komt van de H&M, en deze wou ik al heel lang. Toen ik vorig jaar naar Parijs ging wou ik hem heel graag kopen, maar mocht dat niet omdat ik al heel veel zonnebrillen had. Uiteindelijk nu toch gekocht :D

The second pair of sunglasses is coming from the H&M, and I wanted them for a long time. When I went to Paris last year I wanted to buy them, but I wasn't allowed to because I already had a lot of sunglasses. But I bought it now :D
Wat vinden jullie van ze?
What do you think about them?

12 opmerkingen :

  1. Oh die bovenste vind ik echt heel gaaf, staat je ook erg leuk, haha ik ben in januari jarig en heb mn ouders gevraagd voor mn verjaardag een zonnebril te kopen in amerika, dus die kreeg ik en ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie zonnebrillen. Ik kan niet kiezen welke ik nou het leukste vind!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke zonnebrillen staan je echt super leuk!!!! ik denk dat de tweede mijn fav is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke zonnebrillen! Vooral de eerste vind ik tof!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de spiegelglazen van de super vet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van de bovenste bedoel ik.

      Verwijderen
  6. Ah dat bovenste paar is zo ontzettend gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ze je beiden erg goed staan! Ik sta om de een of andere reden totaal niet met zonnenbrillen ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei zijn ze supermooi!! En ze staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eerste zonnebril die je op heb is echt geweldig leuk haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen