Outfit// A new piece

donderdag, februari 06, 2014

Deze outfit is gecreëerd rondom mijn nieuwe ring. Ik ben echt verliefd op hem en ik heb hem al heel veel gedragen de afgelopen tijd. Buiten mijn outfit was ik eigenlijk van plan een 'off-day' te houden vandaag. Ik had zoveel zin om heel de dag in joggingpak rond te lopen, en als ik thuis kwam op bed te gaan liggen(Wat ik nu doe) met een heerlijke serie of film. EN natuurlijk eten, altijd eten :) 
Dat joggingpak werd hem niet zoals je kunt zien. Hope you like!

I created this outfit in combination with my new ring. I'm really in love with him and I wore him a lot lately. Beside my outfit I was actually planning to hold an 'Off-day' today. I had a big dream about walking in a jogging suit all day and when I came home, I lie down (what I do now) with a delightful series or movie in bed. AND of course food, always food :)
The jogging suit didn't really work out as you can see. Hope you like!





Blouse H&M //Gilet H&M //Pants The Sting //Shoes H&M //Ring(big) comegetfashion.com //Ring(small) H&M 

16 opmerkingen :

  1. Nou ben ik stiekem ook benieuwd naar je joggingspak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n mooie outfit :) Die ringen vind ik ook erg leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Het blousje met het giletje vind ik heel leuk, en je haar is ook heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit. Vooral dat giletje staat je leuk. Mooi met die herfstkleuren van de struiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! Staat je super goed :)

    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit, gilette is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie outfit en wat heb je prachtig haar <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind jouw foto's altijd zó mooi! Die ring is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty. I love those YSL rings:)

    BeantwoordenVerwijderen