Outfit// Somewhere inbetween

dinsdag, februari 18, 2014

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was ik afgelopen zondag bij de Huishoudbeurs. Het was echt heel erg gaaf en morgen komt er wat meer over! Het is een heel erg comfortabele outfit, maar toch niet te saai. Uiteindelijk heb ik mijn jasje uitgegooid want dat werd een beetje warm. De schoenen waren ook echt perfect voor de omstandigheden! 

As you probably know I was at the 'huishoudbeurs' last Sunday . It was really nice, and there will be more about it on the blog tomorrow! It's a very comfortable outfit, yet not too boring. I ended up without the jacket because it got a little hot. And the shoes were perfect for the conditions!



Blouse Forever 21 //Shirt Forever 21 //Pants Only //Shoes VanHaren //Beanie H&M

14 opmerkingen :

  1. Leuke outfit weer! Branies staan jou zo goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit =)
    Vooral je schoenen echt super <3
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde laarsjes, maar dan de lichtere variant! :) Simpele, maar leuke look! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er weer super uit! Vooral jouw schoenen zijn erg gaaf! Ben benieuwd naar de post over de Huishoudbeurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my die schoenen zijn echt bril-jant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie look! Lekker casual.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke omgeving en je outfit is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weeral zo'n mooie foto's! Ik ben jaloers haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje! Vind ik echt heel lief om te horen :)

      Verwijderen
  9. Zo'n leuke outfit, dit is echt iets wat ik zelf ook zou dragen! Ik vind je schoenen echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je schoenen zijn geweldig! mijn moeder is er ook helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen