Outfit with the leopard shoes

dinsdag, februari 11, 2014

Eindelijk een dag dat het niet regende en ik foto's kon maken. Deze outfit had ik jullie beloofd in de post over mijn nieuwe schoenen! Ik ben verliefd op ze, en ze lopen echt heerlijk. Misschien dat ik ze wel aantrek naar de huishoudbeurs zondag? Niet zo handig denk ik eigenlijk. We zien wel :) Ik heb er in ieder geval heel er veel zin in! Ik hoop dat je de outfit leuk vind :)

It wasn't raining this day (thankgod) so I took some pictures. I promised this outfit to you in the post about my new shoes! I'm in love with them, and they walk very comfortable. Maybe I'll wear them to the household purse(something dutch) Sunday? Not so convenient, I think. We'll see :) I'm very much looking forward to it! I hope you'll like the outfit :)



Shoes H&M //Pants American today //Jacket Tally weijl //Scarf Primark //Necklace Primark

14 opmerkingen :

  1. I love your outfit x
    www.clionahill.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your outfit<3 Beautiful necklace & shoes!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit , echt mooi gecombineerd je nieuwe schoenen =) !!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit zeg, ik vind je schoenen echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Ik vind je schoenen leuk, maar je jasje ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je ketting vooral prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, supergave outfit!! En geweldig met die schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige outfit! Staat je echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enorm leuke outfit! Staat je super! En die schoenen zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely outfit!

    Hope you had a great valentine's day! / lovas.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die schoenen zijn zo gaaf, hele mooie outfit! Wat heb je een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen