Outfit with a panty from Pantyabonnement (NL)

dinsdag, februari 25, 2014

Samenwerking
Hallo allemaal! Vandaag heb ik een outfit post, maar niet zomaar eentje. Ik heb namelijk panty's binnen gekregen van Pantyabonnement. Omdat Pantys meestal zo snel kapot gaan heeft pantyabonnement daar iets op verzonnen. Je krijgt elke maand 2, 4 of 6 (zelf beslissen) panty's toegestuurd, want ja, welke vrouw gebruikt ze niet? Je kunt kiezen tussen een 20 of 40 deniers en welke je kiest verschilt per seizoen. Ook zijn de panty's van pantyabonnement heel erg stevig, en dat kan ik zeggen want ik heb ze aangehad. Ook komt er veel minder snel een ladder in omdat de stof best glad is en scherpe objecten erover heen glijden. Bij de tenen is de stof ook een stuk dikker, zonder dat het echt opvalt.


De Panty's zijn een echte aanrader, vooral voor mensen die ze veel dragen. Het verschil met andere panty's is heel erg groot, en dus ook echt de moeite waard.

Als je een abonnement wilt heb je de eerste maand korting, en je kunt je abonnement opzeggen wanneer je maar wilt zonder extra kosten te hoeven betalen.

Sweater Ree Jo //Skirt River island //Shoes H&M //Panty Pantyabonnoment
Wat denken jullie ervan?

23 opmerkingen :

  1. Wat een leuk idee dat panty abonnement. Erg handig! Zelf sla ik gewoon eens in de zoveel tijd een flinke lading panty's in. Ik heb het dus niet nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit !! =)
    Erg leuk rokje !
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Thanks, ik heb er ook heel erg veel plezier aan!

      Verwijderen
  4. Wauw, wat een mooie outfit, staat je goed! Ik kom net per toeval op je blog terecht. Wat een leuke blog! Ik ben je meteen maar gaan volgen, liefs José.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post en superhandig dat panty abonnement!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit zeg! :) Ik vind je rokje heel leuk, en wat leuk van het panty abo! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind de trui met het rokje echt superleuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee! Ik vind ze wel behoorlijk dun. Ik heb altijd toch ook een hogere den in mijn panty-mandje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie blog heb je! Deze outfitfoto's zijn prachtig! ♥ Ik zal je gaan volgen.

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww, ik zie net dat ik je 300ste volger ben op Bloglovin'. Gefeliciteerd! :)

      Verwijderen
    2. Aah dankjewel! Super leuk om te horen :)

      Verwijderen
  10. Wow, dat is best wel handig! Leuke outfit! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je schoenen leuk! ik ga je volgen op bloglovin, je outfits zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen