Outfitt// Pastel and Fluffy

donderdag, februari 27, 2014

Op deze dag scheen het zonnetje lekker, maar was het toch nog fris. Ik had mijn nieuwe bontjasje aangetrokken en hij zit echt heerlijk! Hij ziet er best wel ruw uit, maar hij is toch heel erg zacht. Iedereen verbaasde zich erover. Hij is gewoon heerlijk. Tot morgen :) (Nog maar een dagje!)

The sun was shining this day, but it was still a little fresh. I had put on my new fur jacket and he's delicious! He looks pretty rough, but is very soft. Everyone was amazed by it. He's just lovely. See you tomorrow :) (Only one day!)



Jacket Ree Jo //Top H&M //Pants New Yorker //Shoes Converse //Necklace H&M

24 opmerkingen :

  1. Wat een leuke outfit! Ik vind de kleur van broek ontzettend mooi.
    Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vind je vestje erg leuk, mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Ik krijg er spontaan zin in de lente van haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Het jasje is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi! Een frisse outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh... ik heb echt weer zin in de Lente! Hele leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die broek is echt geweldig!! leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleur van je broek vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie outfit , staat je goed lichte kleuren =)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die lichte kleuren in combinatie met dat fluffy jasje. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love your outer and pants! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk he om al zo in een lente broek en sneakers te lopen! dat vestje is ook echt leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Brittie, superveel comments!!! en mooie outfit natuurlijk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie pastel kleurige outfit zeg! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen