Quick Outfit// Women in Black

zaterdag, februari 22, 2014

Ik voelde me helemaal de 'Women in black' toen ik deze outfit aan had. Ik hou gewoon van zwart, niet op een lievelings kleur manier maar gewoon in de vorm van kleren. Het staat me veel beter dan wit en andere lichte kleuren. Die vind ik ook wel mooi, maar donkeren kleuren staan gewoon beter. Ik heb hier ook mijn nieuwe laarzen aan, want ik dacht dat ze er echt super bij paste. Lekker veel gespjes :) Allemaal nog een fijne zaterdagavond!

quite felt the 'Women in Black' when I wore this outfit. I just love black, not in a favorite color kinda way, but simply in the form of clothes. It fits me much better than white and other light shades. I do like them, but dark colors just fit better. I also wear my new boots here, because I thought they were perfect in this combination. A lot buckles :) Enjoy your Saturday evening everyone!
Jacket Tally weijl //Top Forever 21 //Pants Only //Shoes Claudia Ghizzani

8 opmerkingen :

  1. Gaaf Woman in Black. Echt een mooie stoere outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave outfit! staat je goed =)
    Erg leuk helemaal zwart!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your jacket! Lovely outfit x

    www.clionahill.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit ! :D
    x J. http://iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love to read your posts.
    This woman in black post is amazing. Like the jacket.

    Have a great day!

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen