San Fransisco 2012// Part 1

zaterdag, februari 15, 2014

Hé! Over mijn blog jaar heb ik foto's verspreid van onze road trip door amerika in 2012. New york, Los angeles, las vegas, en allerlei parken en stadjes in de middle of nowhere. Je kunt ze allemaal terugkijken onder het kopje 'travels'. Ik baal wel echt dat ik pas een paar maanden later mijn blog begon! Maar nu heb ik alsnog foto's toch? Hier is deel 1 van San Fransisco.

Hey! I have spread pictures of our road trip through America in 2012 over this year that I'm blogging. New York, Los Angeles, Las Vegas, and various parks and towns in the middle of nowhere. You can read them back under the categorie 'travels'. I hate that I started my blog a few months later! But now I still have pictures anyway, right? Here is part 1 of San Francisco.
De skyline van SF! Vergeleken met de andere grote steden (in amerika) heeft SF toch wel veel bergen. Super mooi.
The skyline of SF! Comparing to the other city's (in Amerika) SF has a lot of mountains. It's beautiful.
De beroemde Golden Gate bridge. We hebben hem een moment zonder mist gezien en dat was heel zeldzaam! Ik vind die mist eigenlijk wel wat hebben :) 
The famous Golden Gate bridge. We've seen him without the fog all around him for a moment and it was very rare! The fog do has that magical touch.  
 De wegen lopen bijna allemaal zo! Super mooi om te zien, zwaar om de hele tijd te moeten lopen ;) 
Almost al the roads go like that! It's beautiful to see, but not to walk ;)
 Heel schattig Amerikaans tentje. Ze hadden er heerlijk eten.
 A really sweet American reataurant. They had delicious food.
Dit gebouw kwamen we tegen tijdens zo'n city tour. Volgensmij was het een universiteit. Het is best wel lang geleden, dus ik kan nu ook iets heel doms zeggen. 
We came across this building during the city tout. I think it's a university. But it is a long time ago, so I might have say something really stupid.
 Op de stijgers lagen allemaal zeehonden. Super apart om te zien.
Seals lay all over the shakers. Really strange to see.
 Dit vond ik echt het aller interessantste; Alcatraz. Ik ben er ook geweest, maar dat komt in het volgende deel waarschijnlijk.
The most interesting thing about SF; Alcatraz. I've been there, but you'll probably see that in the next part.
 Fishermans Warf.
De huisjes leken allemaal zoveel op elkaar en toch ook weer helemaal niet! Het was echt prachtig.
The houses all looked the same, but in one way the didn't! It was gorgeous.

7 opmerkingen :

  1. Echt super mooi! Vooral de skyline.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hele mooie foto's, ik wil daar later graag naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. San Franscisco is zo gaaf! Daar ben ik ook geweest in 2011!:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen