Busy, busy, busy

zaterdag, februari 08, 2014

 Olla! Vandaag was echt zo chill. Ik werd wakker, ging naar beneden en ik heb even gesimt. Daarna ging ik lekker op internet surfen en de nieuwste Vampire diaries kijken (hij was zo awesome!). Ook heb ik ook nog even gelezen in het boek; de 5e golf. Ik ben net terug van mijn wedstrijd, die we gewonnen hebben met 103-14. Nu ga ik naar een feest van mijn nichtje, en daarna komt Gaia en houden we een Disney marathon :) Druk, druk, druk!                                                                                                                                      

Olla! Today was really chill. I woke up, went downstairs and I played sims. Then I went surfing on the Internet and watched the latest episode of the Vampire Diaries (So awesome!). I also read in the book; the 5th wave. I just got back from my game, we won with 103-14. Now I'm going to a party of my niece, and afterwards Gaia comes and we'll have a Disney marathon :) Busy, busy, busy!


Dit boek heb ik laatst uitgelezen en hij is echt leuk! Hij is van de schrijfster Lauren Kate, en zij schreef ook al mijn lievelingsserie; Fallen (waar dit jaar een film van komt!) Echt een aanrader, als je van fantasie houdt :)

I read this book a few days ago and he's very awesome! It's from the author Lauren Kate, and she also wrote my favorite series; Fallen (there's comming a film about that one this year!) Highly recommended, if you like fantasy :)

9 opmerkingen :

  1. Ik vind die grote blauwe ring echt zo gaaf!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat boek ook gelezen! Hi jis echt super gaaf!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit en dat boek ziet er interessant uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vestje heb je aan. De ringen zijn ook gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love these kind of days!beautiful accessories!
    Irene
    www.thedailylace.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geschreven Britt! Ik heb dat boek nog niet gelezen maar hij lijkt me heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen