Weekly inspiration #1

zondag, februari 16, 2014


Hehe! Vandaag mijn wekelijkse inspiratie. Het is al wel weer best wel lang geleden. Ook ben ik vandaag weg naar de huishoudbeurs en ik heb er heel erg veel zin in! Ik heb ook mijn nieuwe boekenserie binnengekregen; Gossip Girl. Daar schrijf ik later wel wat over ;)

Hihi! Today I have my weekly inspiration. It has been a long time ago since I did one. I'm on my way to the 'huishoudbeurs' right now and I'm really excited! I also got a new book series; Gossip Girl. I'll write about that later ;)

12 opmerkingen :

  1. Gorgeous pics...inspirataional...I would love the bag in the second pic, the watch, the cosy setting with the macbook and the amazing campervan pic at the end! Makes me want to travel more!! Thanks for sharing. Danielle x

    frontiere-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love inspiration posts!
    En oh Gossip Girl, denk dat ik vandaag seizoen 5 eens ga verder kijken (en neen, heb seizoen 6 nog niet gezien haha shame on me!!)
    Veel plezier vandaag xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke inspiratie! En omg, de gossip Girl boeken zijn echt super leuk! Ik spaar ze al vanaf mijn 15e. Ik heb er ook echt meer dan 30. Cecily Von ziegesar is echt een geweldige schrijfster!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne inspiratiepost! Vlog je weer bij de Huishoudbeurs ^^?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Ik ben alweer thuis, en heb wel een paar shots genomen. Misschien net niet genoeg voor een video. Maar ik denk dat ik ze in het filmpje van Februari stop. Heb ik er toch nog iets aan ;)

      Verwijderen
  5. Chanel pen *.*

    http://3mille.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Cara delevigne <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie inspiratie! Dat boekje met die koffievlekken is heel tof, dat is zo'n creativiteitsdagboek o.i.d. toch? Lijkt me super om zoiets te hebben haha

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Het is de Wreck this Journal, zeker de moeite waard! :)

      Verwijderen