Food lately

woensdag, maart 26, 2014

Ik heb de laatste tijd veel foto's gemaakt van snack's die ik heb gegeten. In plaats van allemaal in een appart artikel, heb ik ze samen in een artikel gezet.

I've made a lot  pictures of snacks that I ate lately. Instead of all in their own article, I've put them together in one.
De eerste snack die je hier al kan zien, is Goldfish. Misschien heb je er al wel ooit van gehoord. Het is een amerikaanse snack die ik in de eerste vakantie in Amerika had ontdekt. Laat waarschijnlijk, maar ik kon er niet vanaf blijven. GOD, ze zijn zo lekker! Hier heb ik foto's van de gekleurden, maar eigenlijk vind ik de originals veel lekkerder :)

The first snack that you can already see here is Goldfish. Maybe you've already heard of it. It is an American snack that I'd discovered during the first holiday in America .Late probably, but I could not resist it. God, they are so delicious! Here I have pictures of the colored ones, but I actually think the originals are much better :)


Hier heb ik yoghurt met banaan en Amandelen. Ik ben echt verslaafd aan amandelen! Ze zijn echt super lekker. Maar in combinatie met banaan en yoghurt is het ook zeker net zo lekker.

Here I have Yoghurt with banana and Almonds. I'm really addicted to almonds! They're delicious. But in combination with banana and yoghurt, they're at least that good.

En dan als laatste, maar zéker niet de minste. Aardbeien met gesmolten nutella. Ja, gesmolten! Dat moet je echt een keer proberen (als je dat nog niet gedaan hebt!). Het is zó verschrikkelijk lekker. 

And then at last, but certainly not least. Strawberry's with melted nutella. Yes, melted! You need to try that some time (if you haven't already done that!). It's absolutely delecious.

14 opmerkingen :

  1. Hmmm die aardbeien met gesmolten Nutella! Lijkt me heerlijk:)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor altijd echt veel over goldfish, al heb ik het zelf nooit geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook verslaafd aan amandelen, ze zijn zo lekker! Ben heel benieuwd hoe Goldfish smaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aardbeien met gesmolten chocola is echt te lekker. <3 En ook nog een beetje gezond haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah goldfishes! Zijn die ook in Nederland te krijgen nu ja?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet dat ik weet, ik heb ze uit amerika meegebracht!

      Verwijderen
  6. Ziet er allemaal superlekker uit! Die yoghurt met banaan en amandelen heb je leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mijn god, gesmolten nutella, waarom ben ik hier nooit eerder op gekomen?!
    http://mividabonitaa.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omg die goldfishes zien er lekker uit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Goldfish zien er leuk uit!
    En aardbeien met chocolade is zooo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm, krijg hier behoorlijk honger van! Wil graag eens Goldfish proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm... leuk dat je hier eens een artikel over maakt! Heerlijk...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen