Los haar VS Staart + Haarrevolutie

woensdag, maart 12, 2014


Hallo allemaal! Weetje, vroeger droeg ik mijn haar echt alleen maar in een staart. Ik had het serieus letterlijk nooit los. Sinds ik op de middelbare zit, draag ik het vaker los. En nu, in de 3e klas, bijna elke dag. Toen ik het in een staart droeg vroeger, had ik ook nooit de slag die ik nu heb. Die is pas gekomen sinds dat ik het los draag. Dat ligt waarschijnlijk aan de vrijheid die ik mijn haar gaf. Ze konden eindelijk ademhalen na al die jaren. ;) Maar nu vroeg ik me eigenlijk af, wat vinden jullie mij mooier staan? Het valt me nu trouwens op dat ik op de foto mét staart geen ketting en lippenstift draag. Ik had er waaschijnlijk geen zin meer in...

17 opmerkingen :

  1. Ik vind een staart wat leuker staan maar je mag het zelf weten natuurlijk hoe je het draagt! Hele mooie foto's met die galaxy! x-Noa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, maar ik vond het wel leuk om jullie mening te horen! En dankje :)

      Verwijderen
  2. Gaaf bewerkte foto's met die Galaxy:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind los haar ook echt super mooi staan bij je maar een staart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brittie, alles staat jou. En je haar is beautiful, dus hou je het ook draagt het zit toch wel mooi :) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei super mooi, want je hebt keimooi haar. Als ik iets moet kiezen, dan vind ik los haar net iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah het is allebei heel leuk! Maar als ik moest kiezen, zou ik los haar net iets leuker vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is allebei erg leuk!

    http://mividabonitaa.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei leuk! Voor iedere bui een haarstijl toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind los haar je het mooist staan, maar je kan het allebei hebben.
    ik vind je sowieso een knappe meid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, echt een leuk compliment! Doet me goed :D

      Verwijderen