New// Mac Lipstick in Please Me

vrijdag, maart 28, 2014


Hoihooi! Het is weer vrijdag jongens, einde van de proefwerkweek (voor mij) en het is weekend. Geniet ervan!
Je ziet hem vast wel aankomen, maar weer een post die te maken heef met Amerika. Ik heb namelijk een nieuwe Mac lipstisck gekocht, in de kleur; please me. Ik vind hem zó mooi!

Heyheey! It's Friday again guys, end of the trial week (for me) and it's weekend. Enjoy it! 
You'll probably see it coming, but yes a post that has to do something with america, again. Because I've bought a new Mac lipstisck in the color; please me. I think he's so beautiful!

16 opmerkingen :

  1. Shit wat een fantastische kleur! Staat je heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje! prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kleur. Die zwart wit foto vind ik geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleur!
    http://mividabonitaa.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleur! Staat je ook heel erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleurtje, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig! Ik hou van MAC lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie lipstick blijft die lang zitten? Of gaat die vervagen?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij blijft naar mijn mening best lang zitten! En hij ruikt lekker,maar dat doen alle mac lipsticks!

      Verwijderen
  9. Wauw, heel mooi kleurtje! Perfect voor de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurtje, ideaal voor de lente en zomer ! x

    BeantwoordenVerwijderen