Nike Flyknit One (new running shoes)

woensdag, maart 19, 2014


Oke, er is alweer twee dagen geen artikel online geweest, maar het was wel even rustig. Ik heb nog zó veel posts van Amerika én de dingen die ik gekocht heb. Maar nu ga ik weer  vaker proberen te posten :) Op mijn verlanglijstje voor Amerika stonden Nike hardloopschoenen. En ik heb ze! Ik loop nu voortaan zo'n 2 (of meer) keer per week naast mijn basketbal en het bevalt me super goed! Het is echt super relaxed. Hier zijn ze!

Okay, there's been no articles on my site for two days, but it was kind of relaxed. I still have so many posts left from America and the things I've bought there. But now I'm going back to post more often :) On my wish list for America stood a pair of Nike's running shoes. And I got them! I walk about two (or more) times per week next to basketball and I like it very well! It's so relaxing. Here they are!

Wat vindt je van ze?
What do you think?

10 opmerkingen :

  1. Ze zijn echt geweldig als 'workout" schoenen!

    http://ambernaomi.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte kleurencombi! Ik ben je nieuwste volger. XO

    POLAROID GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wauw wauw wauw! Ze zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Nog nooit gezien ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kleur, valt lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mega gave hardloopschoenen!!! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kleur!!!! Echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! I love bright running shoes! I have NIKE FREE RUNS :)
    xx beautyybychloe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen