Outfit// Arrived in Houston

maandag, maart 03, 2014

He guys! Ik heb vandaag de outfit van de eerste dag voor jullie. Je kunt echt zien dat ik op die foto's helemaal kapot was. Ik had uiteindelijk die nacht maar iets van 6 uur geslapen en ik ben nu ook alweer moe. We hebben vandaag nog lekker veel geshopt, maar dat laat ik jullie nog wel zien! Ik hoop dat je de foto's leuk vind en weltrusten (voor mij dan!).

He guys! I have the outfit from the first day for you here. You can tell that I'm very tired, if you look at my face. I slept 6 hours that night and I'm tired already. We did a lot of shopping this day, but I'll show you that later on. I hope you like de photo's and goodnight (Well, for me!)

Sweater Primark //Shorts Forever 21 //Shoes H&M //Bracelet NY Yankees

13 opmerkingen :

  1. Erg leuke outfit =)
    Mooie licht inval op de foto's
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En klopt, ik denk dat ik gewok. Geluk had dat het donker was en we op die plek waren.

      Verwijderen
  2. Gaaf, het leren shortje! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Je ziet er ondanks dat je moe bent nog best goed uit hoor! Ik zie er dan echt uit als een schaap ofzoiets, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, lief van je! Ik vond mezelf ak aardig in de buurt komen ;)

      Verwijderen
  4. Gave outfit! Veel plezier nog in Houston:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! Veel plezier daar x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit en mooie foto's! Heel veel plezier! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen