Outfit// Black again

dinsdag, maart 25, 2014

Oke, weer een outfit. Ik moet even zeggen dat de positie waarin de foto's zijn genomen niet op hun best zijn. Het ziet er een beetje raar uit, al zeg ik het zelf. Mijn broertje (met nadruk op -je!) heeft de foto's gemaakt, maar hij is echt gigantisch en hij stond rechtop. Dat verklaart veel, ja... Ik hoop dat je het leuk vind :)

Okay, another outfit. I must say that the position in which the pictures are taken is not at his best. It looks a bit strange, as I speak. My little brother (with emphasis on little!) Has made ​​the photos, but he's huge and he stood upright. That explains a lot, yeah ... I hope you like it :)
Sweater Chasa //Shoes H&M //Necklace Primark //Ring H&M 

12 opmerkingen :

  1. Echt een hele leuke outfit! leuke ringetjes ook

    http://ambernaomi.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuke outfit! Je haar en make-up zitten echt mooi op deze foto's:) Ik vind de foto's juist heel mooi eigenlijk, het was me helemaal niet opgevallen dat de fotopositie anders is. Op jou blog staan echt super mooie foto's met hoge kwaliteit. Daar kan ik nog wel wat van leren!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah! Dat vind ik echt heel lief van je ;) Het enige dat ik kan zeggen, is dat je jezelf altijd verbeterd! You made my day x

      Verwijderen
  3. Leuke ring!
    http://mividabonitaa.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke outfit =)
    Leuke laarsjes heb je aan!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwart is altijd goed! Ik vind het een erg stoere outfit. Hij staat je ook prachtig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super. Heeft jouw broertje prima gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen