Outfit// Houston waterfall

zaterdag, maart 15, 2014

Vandaag had ik jullie de outfit bij de waterval beloofd, en natuurlijk is het wel zo netjes je beloftes na te komen. Dus, hier is 'ie! (Sorry voor de korte tekst, maar ik moet even opschieten want ik ga naar de sweet 16 van Nina (een vriendin) ;)

I'd promised you the outfit at the waterfall today , and of course it's so neat to hold on your promises. So, here it is! (Sorry for the short text, but I have to hurry because I go to the sweet 16 of Nina (a friend);)



Jacket Forever 21 //Top Primark //Pants Only //Shoes H&M //Bracelet BCBG //Bag Primark

19 opmerkingen :

  1. Ahh wauw, wauw!! Echt heel leuke outfit en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's weer! Hele leuke outfit weer!
    Nog veel plezier in Houston. xx-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dankje! Ik ben alweer een tijdje terug, maar heel erg bedankt!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Ik vind je jasje echt geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi! Het spijkerjasje is heel leuk en de armband is ook gaaf. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit en geweldige foto's bij de waterval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke outfit !
    Super mooi met de waterval op de achtergrond =)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Prachtige outfit en supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen