Outfit// Running

maandag, maart 31, 2014


Ik wou deze post gister eigenlijk posten, maar doe het nu. Zoals jullie waarschijnlijk al weten doe ik 3x in de week aan hardlopen. Waaronder op zondag. En gister dus ook weer, en het zonnetje scheen! Ik dacht, misschien vinden jullie het leuk om te zien wat voor kleren ik dan bijvoorbeeld draag. Het was nog net iets te koud om een korte broek aan te trekken, dus ik heb mijn hardloopbroek aan. En een roze hemdje. Waarschijnlijk zullen jullie nog wat meer hardloop-outfits voorbij zien komen. Maar nu moet ik me gaan klaarmaken! Ik ga hardlopen ;)

actually wanted to post this post yesterday, but I'll do it now. As you might already know I run 3 times a week. Which includes Sundays. So I went yesterday, and the sun was shining! I thought, maybe you think it's fun to see what kind of clothes I wear. It was a little bit too cold to put on some shorts, so wore my running pants. And a pink tank top. I'll probably get some more jogging outfits passing by soon. But now I must go and prepare myself for running ;) 

Shoes Nike //Leggings Forever 21 //Top Assics

13 opmerkingen :