@Schiphol - Mobile update

zaterdag, maart 01, 2014

We zijn op schiphol! Ik heb er zoveel zin in, echt niet normaal meer. We vliegen met United airlines, waar we de eerste keer Amerika ook mee vlogen. Het eerste wat ik hier ging doen was naar de boekenwinkel (shocking!). Echt geweldig. Ik heb ook gossip girl bij om te lezen, dus dat gaat helemaal goed komen. Oke, ik moet stoppen. We gaan naar de Gate! Spreek jullie in Amerika!

We're at schiphol! I'm so excited, it's not healthy anymore. We're flying with United airlines, with which we flew the first time to America. The first thing I did here, was checking out the bookstore (shocking!). Awesome. I also brought Gossip Girl to read, so that's going to be all fine. Alright, I have to stop now. We're going towards the Gate! Talk to you in America!

Sorry voor de kleine foto's! Ik zit op mijn telefoon en pas het straks pas aan :) loveyouu guys.

8 opmerkingen :