*Finally* New update// Berlin

zaterdag, april 26, 2014

Wauw! Ik heb nog nooit zolang niet gepost :) Maar hier ben ik weer. Nadat ik terug kwam van Berlijn was ik echt stuk. Laat opblijven, vroeg opstaan enz. Maar nu we vakantie hebben, heb ik weer genoeg tijd om te posten!
Ik heb even een paar foto's van Berlijn op een rijtje gezet, en ik ga weer snel aan de gang met foto's maken. Ik heb namelijk helemaal geen blog materiaal meer :D
Auf wiedersehen!

Wow! I've never posted not for so long :) But here I'm again. After I came back from Berlin, I was really broken. Staying up late, get up early, etc. But I have vacation, and so enough time to post!
I have a few pictures of Berlin, and I'll show you those in this post, and I'm soon going to take pictures. Because I have no blog stuff anymore :D
Auf wiedersehen!

6 opmerkingen :

  1. Ziet er gezellig uit op de foto's:) Ik wil ook nog heel graag een keer naar Berlijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, ziet er heel gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ziet er gezellig uit met je team. Hoe ging het toernooi? Goed gespeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat meisje met die bondmuts is echt heel mooi is zij model?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awh ik zie deze nu pas, je actiefoto is echt super vet!

    BeantwoordenVerwijderen