Game of thrones and Cucumber with danoontje

maandag, april 07, 2014


Hee! Zoals jullie kunnen zien heb ik weer wat kleine aanpassingen gedaan aan mijn blog. Én vandaag was de nieuwe afleveringen van seizoen 4 van Game of thrones online gekomen. Hij was weer super! Ik hou van die serie. 

Hebben jullie trouwens al ooit komkommer met danoontje op? Dat is zo verschrikkelijk lekker (en gezond). Moet je echt eens proberen. Wel met koude komkommer trouwens, gewoon als tip ;)

Hey! I've done some small changes to my blog, as you can see. And the new episodes of season 4 of Game of thrones came online today. It was great, as usual! I love that series. 

Have you ever tried cucumber with danoontje(flavor-yoghurt)? That is so freakin' delicious (and healthy). You should really try it some time. It has to be cold cucumber bytheway, just as a tip;)

8 opmerkingen :

  1. Je nieuwe header is tof! En komkommer met danoontje heb ik nog nooit op, het klinkt apart maar ik zal het eens proberen haha! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je header is echt leuk!!! Komkommer danoontje??? heb ik nog nooit van gehoord haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind komkommer heel lekker en danoontje ook, maar samen? Hahaha, ik zal het eens een keer proberen! :) En hele leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er echt onwijs mooi uit! Komkommer met danoontje? wow dat ga ik zeker een keer proberen, ben erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er mooi uit! Dacht trouwens eerst dat je echt danoontje met komkommer smaak bedoelde haha ;) Aparte combinatie! Ben heel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komkommer met danoontje, dat heb ik echt nog nooit geprobeerd. Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komkommer met danoontje lijkt me echt superlekker! je header is trouwens echt leuk geworden!

    http://ambernaomi.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen